Ny frissa

Har glömt visa hur frisören ordna med håret i måndags, så skönt är det att ha lite kort igen. Kan ju säga att det hade varit ett år sen i april sen jag klippte mig senast. Det var verkligen dags.



Inte en jätteförändring men det gör mycket att få korta av det, plus att man får det lättare att ordna med volymen nu. Mitt hår blir platt på en gång. Min hårtyp är verkligen skittråkig!!!!
It´s a fact.

Dags för lunch, man blir verkligen hängig av detta vädret, mörkt och trist inne med, så man måste tända lampor för att piggas upp. Men med lite mat i magen så ska jag gå på det jag hade tänkt göra. Får ta en promenad till affären för det fattas lite till det jag ska baka. Tänkte göra en favorit i repris. Kladdkaksmuffins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0