Kladdkakor i formar

Ovanligt var det att bara jobba 3 timmar idag men jag kan säga att det räckte.
Hemma efter 18.30 då det är snöoväder igen här nere i skåne. Så det gick saktare hem för det blåser så mycket!
Men J hade maten klar så det var bara att sätta sig vid dukat bord =) Hungrig var jag =)
Därefter tog vi hand om disken och jag fick ett ryck att baka lite kladdkaka, har varit sugen på det ett tag nu.
 
Och idag blev det av. Ska leta efter mer recept på kakor som man kan frysa in. Det ekar alltid i frys och skafferi när man får gäster. Och en fågel viskade i mitt öra att det kommer nog några på söndag hem hit. Då kan det vara kul att bjuda på lite hembakat. Så nu ska jag googla efter godbitar.


Kommentarer
Postat av: Julia

Åh vad gott, kanske ska slå till och göra lite kladdkakor imorgon också. Jag tänkte nämligen göra kärleksmums då jag blev sååå sugen på det innan idag! <3

2010-02-02 @ 23:26:06
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0