Mörkt om natten

Arvid är nog inne i en tillväxtperiod, för igår dög inget om han inte fick mat. Han skrek som en tok och man blir så klart rädd att något är fel. Sen var allt frid och fröjd och allt blev bra när väl pappa är hemma! Önskade att man kunde ha honom hemma hela dagarna.....men så är inte livet.

Hade igår en riktig trevlig kväll för en gång skull. Vi åt middagen ute på altan och sen myste vi alla tre i soffan då vi föräldrar åt popcorn. La Arvid men han var så pigg så vi fick lov att ta upp honom igen och lät han ligga i babygymmet så han skulle bli lite trött. Sen slocknade han efter en halvtimme-timme. Och han har inte gett ifrån sig ett pip inatt. Så förhoppningsvis så ska vi vara tillbaka till det vanliga igen.

Själv är jag vaken pga benet igen, ska ta värktabletter så jag kan sova 2-3 h till innan Arvid vaknar. Nu längtar jag ganska mkt efter ett viss brev i brevlådan, ett blev som innehåller en tid till MR Jag vill verkligen höra att detta går att fixa och jag kommer bli smärtfri inom kort. Då kommer jag spricka av glädje! Snälla låt det ske!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0