Magnetröntgen

Jag har inte berättat det jag var i Hässleholm och träffade en sjukgymnast förra veckan. Har väntat i nästan 3 månader på det besöket så man var lite spänd på vad som skulle sägas. Men det slutade med att jag ska få göra en magnetröntgen =) Ä N T L I G E N någon som tar mina problem på allvar. Med röntgen så kan man se om det verkligen ha nått med diskarna att göra eller inte....för min del så vill jag bara veta vad det är som gör att jag har så ont hela tiden! Just i den stunden som han sa att det skulle bli av så föll en stor sten från mitt bröst...nu är det kanske inte hundra på att det kommer visas nått men då har man ändå försökt. 

Han på ortopeden tyckte verkligen att det lät så konstigt med vilken smärta jag upplever i benet, för det har gått till det värre nu dom senaste veckorna, har blivit så pass illa att jag vaknar igen och behöver kliva upp för det gör så pass ont. Det är en helt annan jobbig smärta än vad jag upplevde innan Arvid föddes men det sitter nästan på samma ställe. Har nu även fått lite ont i ljumsken. Oerhört jobbigt är det kan jag säga. Men jag hoppas verkligen att det ska ge ett resultat när jag har gjort röntgen. För man orkar inte..varken fysiskt eller psykiskt att leva med det här. Jag vill leva normalt...  


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas både du och jag får tid snabbt så vi kan få ordning på våra ryggar och ben. Dock hoppas jag du får ordning på ditt mycket snabbare än mig för du har ju mycket mer problem än vad jag har!



Håller alla tummar och tår för dig!!

2010-07-28 @ 10:29:56
URL: http://www.familjejuveler.se/
Postat av: Julia

Vad härligt att det äntligen ska genomföras! Nu håller vi tummarna på att det visar någotning så du kan få komma på bukt med det här.

2010-07-28 @ 10:39:45
URL: http://juliaarvidsson.blogg.se/
Postat av: lucke

Nu kan du anmäla dig till dagens blogg om du vill :P

2010-07-28 @ 11:35:31
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0