Vårsol

Julia vaknade första gången för en timme sen. Lilla stumpan har feber och är förkyld med hemsk hosta. 
Hon låg kvar i sin säng en stund men kom i till oss igen. Denna gång gick Johan in och la sig på hennes golv och nu sover båda men jag blev pigg ist och kan inte somna om nu :(

Jobbade morgonpass idag och Johan vabba. Efter jobbet körde jag och hämtade Arvid. Vårväder har det varit hela dagen så jag vägrade gå in när vi kom hem. Klädde på Julia också så hon fick njuta av solen och den friska luften.
Glass i stora lass :)
Efter att barnen gungat och åkt lite rutschkana, så fick jag ett ryck att stänga in lite återvinning i bilen och ta med barnen till återvinningsstationen. Sån energi det gav mig och den höll i sig till sena kvällen. Love it! Håller tummarna att helgen blir lika fin för oj vad vi kommer vara busy busy 😍

Måtte Julia bli frisk snabbt! Avskyr sjukdom på barnen. 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0