Att söka hjälp

För två veckor sen tog vi tag i att ringa BHV för att berätta om Julias situation. Ett möte är bokat och är det så att hon bedömer Julia på plats så får vi remiss till barnhabiliteringen. 
Det känns extra hårt i detta mammahjärtat just nu men vi måste få hjälp. Det är oerhört svårt och jobbigt. 

Vi vill inget annat än att våra barn ska få den hjälp dom behöver inför framtiden. 
Vi kommer få det tufft men det ska vi klara av. Jag jobbar fortfarande på att hantera mina känslor och försöker få ihop en planerad vardag trots motgångar. Det är svårt! Men nånstanns ska man finna en lösning. 

Märker så tydligt att det går i vågor för båda barnen. När Arvid var 2 år och det var extra jobbigt då, så var Julia supersnäll bebis. Nu när Julia är över 2 år och vi har det väldigt jobbigt med henne så är Arvid den man kan förklara för. Så de 3,5 senaste åren har varit det jobbigaste jag någonsin har upplevt. Men livet fortsätter och jag älskar min familj över allt annat. Vi har en liten uppförsbacke men vi går den tillsammans. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0