Ledig fredag

Julia morgonpigg idag också men det är inte mamman, så det blev bums i säng!
Hoppas hon sover till 8,30 ;) dream on!

Hade en bättre dag igår, jag fick småsaker gjorda här hemma mellan varven, så som att leka, laga mat, stoppa bråk, barn som är som iglar ist för att leka själv på rummen. Nog får jag många prövningar att besöka ställen där måsten ska uträttas och ha barn med som inte riktigt uppför sig som man borde. Men upp med humöret! Man lär sig mer och mer. 

Ett städat hem gör mig superglad! Finns inget som slår att man tänder doftljus och det är rent och undanplockat i kök och vardagsrum, även lite i barnens rum, fast där är det okej med huller om buller. Men det är ju trevligt att man kan gå där inne utan att trampa på sylvassa leksaker 😂
Det är roligt med inredning och önskade att jag hade ett bättre öga och pengar och plats för mer. 
Men man tar guldkornen man ser och apar efter. Ett besök till Mio får det bli nästa vecka och köpa en vas som jag har suktat efter lääääänge! 
Nu back to sleep........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0