Mammas lott

Att försöka ta några minuter av egentid medan barnen leker/tittar film det är inte lätt här hemma. I mitt fall tänkte jag kunde blogga på den lilla datorn så jag kunde ladda upp bilder från kameran som kan vara med i bloggen för en gång skull. 
Men det tar 1-2 minuter så har mina  små älsklingar spejat med sina paraboler och fått in signal att nu är mamma ensam, kom låt oss terra henne som bara vi kan! 
Hoppa på en, knappa på tangentbord, börjar bråka som bara syster Och bror kan, osv 😜
Hade redan ett inlägg skrivet sen i onsdagskväll men inte publicerat det. Så jag tryckte på knappen Publicera och sen stängde jag datorn. Så nu bloggar jag från mobilen....
Barn har nått inprogrammerat att dom märker direkt mamma inte rör sig runt dom utan är stilla nånstanns.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0