10 februari!

10 FEBRUARI - ett datum som jag ska komma ihåg!

Just nu ligger jag med sprängande huvudvärk och har haft ont sen igår kväll. Men det är väl pga att man inte druckit läsk sen i måndags. 
Tog en hel omvändning igår med att äta rätt och stoppa småätandet. Allt har gått över styr och nog har jag nått den totala botten någonsin. 
Frukost
Lunch
Middag blev samma då jag inte hann vänta med middagen Johan lagade innan träningen. 
Damma av träningsskorna 
Kvällsmål
Gick bra faktiskt hela dagen med att inte äta nått annat än dom vanliga målen. Jag och barnen var ute över 1,5h igår och gick med vagnen. Julia totalvägrade vilan trots hon var jättetrött och fick utbrott. Så jag släppte allt hemma och klädde på oss och gick.

Nu vet jag av erfarenhet att det blir svårare att hålla mitt mål men jag måste försöka och hoppas att jag kan hindra mig själv att falla tillbaka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0