Sista veckan i april

Igår var jag trött hela dagen :(
Har noll energi så alla måsten blir lidande, suck! Ikväll så somnade både jag och maken på soffan, helt sinnes vad skönt det är! Soffan har den makten att man inte kan låta bli!
Vaknade för en timme sen så det var bara upp och lägga sig i sängen ist. Och nu blev jag pigg en stund. Men jag kommer somna direkt när jag släcker lampan så det behöver jag inte oroa mig för. 

I måndags efter möte med barn-hab för Arvid, körde jag och hämtade Johan och vi åkte till cykelaffären för att välja ut en cykel till Arvids födelsedag. Den vi hade sett innan fanns tyvärr inte kvar i hans storlek, så det fick bli en grön i ett annat märke. Riktigt tuff killcykel, lägger upp bilder nästa vecka efter kalaset. Tänka sig att vi har en 5 åring snart i hemmet 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0