Många tankar om allt

Förstår mig inte på människor agerande när saker är bestämda och helt plötsligt struntar i det...

Har knappt sett och pratat med Johan denna helgen och det känns i hjärtat. Har verkligen fullt upp och det bara fortsätter långt in mot hösten, på både gott och ont :D
Somnade på soffan strax efter 00 och Johan kom hem efter 01 från att varit på 25 & 30 årsfest. Men sov vidare i sköna soffan :P

Strax innan 03 vaknar jag av att Julia är ledsen. Hon hittade inte nappen, hjälper henne plus det blöjbyte och ner i säng igen. Och nu ligger jag och bara vrider mig....antar att det är många tankar om vårt liv, många projekt man vill starta, planering inför julens alla måsten. 
Ja nog hade en sovmorgon imorgon suttit fint!

På måndag är det full rulle igen med barnhab-träff, ny träning och planering. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0