Måndag

Hade en dålig start denna måndagen :( 
Usch och fy! 
Efter lunch körde jag och barnen och slängde skräp på återvinningen och sen vidare till farmor och farfar.




Har verkligen underbara svärföräldrar💕 

Blir lite smått galen på min förkylning som inte vill släppa! Jag måste få träna och motionera! Står och trampa på samma ställe är ingen höjdare.

Och just nu ligger jag i sängen och har ont i sätesmuskeln :( ber för allt i världen att det är bara en tillfällighet. Det känns tyvärr snarlikt som när jag hade diskbråck. Är orolig, för det helvetet vill jag aldrig någonsin uppleva igen! Johan har smort mig med värmande lotion och nu ska jag bara vila. 4 år sen jag stelopererades i december!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0