John blund

Jag kan inte somna om! Arvid vaknade vid 03 och det blev inget bra försök att få honom att somna om för han skulle ha plattan men han blev så arg för vi sa nej. Tack och lov lugnade han sig till slut och jag kliade honom på ryggen och håret tills han somnade. 

Men här ligger man och inte kan somna om, har kollat fb och blir bara så arg över all politiksnack! Det är det ända som finns på fb just nu. Rösta ska jag göra! 

Idag är det fredag och jag och barnen håller ledigt :D En tur till dagis får det bli, för min kära man är hopplös! Lämnar alla regnkläder och jackor kvar. Suck! Men sen vet jag inte vad vi hittar på för skoj, det återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0