Fredag

Då var det helg igen. Och min jobbhelg. Är riktigt trött idag så vi får ha en slappdag idag tror jag. Igår eftermiddag körde jag och barnen och hälsade på Julia, casper och Nellie :D
Det är så roligt att se hur glad Arvid blir av att få leka med andras leksaker. Han hade inte tid med att fika mellis ens. 

Sen på kvällen upptäckte jag en stor vidrig fästing på Julias huvud. 
Blev så arg för jag hatar dom! Har faktisk plockat otroligt lite på katterna i sommar jämnför med förra året. Men att barna ska få dom på sig är nått jag aldrig önskar. Visste att jag aldrig skulle få bort den själv. Så jag ringde Fredrik och snäll som han är kom han direkt. Min dotter är stark som en oxe men jag fick bort den. Hoppas det är den första och sista jag tar! 

Nej upp och hoppa och äta lite frukost. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0