Fredagsvägning

Helt ärligt så funderar jag att lägga ner uppdateringar på fredagsvägningarna. Gör ju inte det jag borde så några framsteg gör jag inte. Man skäms varje gång men så är det även en påminnelse att jag vill inte tillbaka dit jag har varit. Och vill ju inte stå där jag står heller. 
Mina föräldrar kommer om mindre än en vecka och ska be om lite motivation och verkligen spark i röven.

Tar emot att veta att mina knän är fuck up när jag kör ett medelpass på Friskis 😩 och det är inte många baspass som passar med mina arbetstider. Skit är det men jag ska peppa igång på nytt! Det här höstmörkret och gamla vanor ska inte dra ner mig!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

kör vidare på att uppdatera om fredagarna så har du som sagt något att gå tillbaka till och kolla på sen. Även som en spark i röven liksom! Jag vet att du klarar detta och du är så grym Malin. Kämpa på, vet att du kan detta! Och bara kolla så långt du kommit såhär långt :-D Även om de bara är små små steg så är de steg mot rätt riktning så ge inte upp. Jag håller på dig :-D

2014-10-24 @ 20:42:22
URL: http://www.nattstad.se/enmammastankar
Postat av: Malin

Tack Sandra :)

2014-10-25 @ 13:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0