Fredagsvägning

Dagens vägning blev bra.
-0,9 kg totalt -12,3kg

Men det är pga jag låg sjuk här om dagen och efter det så har jag inte fått tillbaka apptiten.
Får ont i magen efter jag ätit en halv portion. Men annars så är jag frisk. 
Hoppas jag vågar testa nått baspass nästa vecka. Tyvärr strejkar mina knän när jag har hoppat och farit runt. Oerhört trist då jag verkligen vill ge järnet varje tillfälle!
Jag får testa mig fram och kolla vad man ska och inte ska göra när knän failar åt en! :(

Kommentarer
Postat av: Jenny T

Får du ont i magen typ precis nedanför solarplexus eller i tarmarna. Akta dig för magkatarr som jag fått. För mycket stress och tankar som skapat det. Tappade oxå aptiten. Åt gröt bla som hjälpte. ❤️

2014-10-10 @ 18:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0