Feber

Sent igår eftermiddag började jag frysa och hade värk i nacke, axlar, ja nästan hela kroppen. Kände mig otroligt matt. Och jag sa till Johan att efter vi lagt barnen går jag och lägger mig(!) Det är inte likt mig alls. 
19.20 somnade Arvid och jag tog tempen och den visade 39.1, inte så konstigt att man mådde dåligt. 
20.05 låg jag och Johan i sängen, vi som aldrig lägger oss innan 00 typ. 
Så idag har jag sjukanmält mig, vilket fick mig att undra hur många sjukdagar har jag haft i år? Har jag några ens? Varit hemma för vabb har man ju varit men dom gånger man själv har varit dålig? Inte många i allafall! 
  Vaknade 11.30(!) och ligger fortfarande.
Tror jag aldrig har sovit så många timmar dom här senaste 4 åren. Men kroppen behövde det så klart. Äta lite nu så man får ny energi! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0