Jul i små mängder

Usch har aldrig varit så trött som jag har varit idag! Blev nog lite över 2,5h sömn. Mådde verkligen illa efter lunchen på jobbet, fick verkligen kämpa de två sista timmarna. Men sen blev det lite bättre på sena eftermiddagen.
Sen slocknade jag när jag la Arvid och sov tills nu då Johan väckte mig. Han körde en hel dag i stan.
Nu har jag svårt att somna om ist 😫
Tur jag inte börjar jobba förrän senare imorgon. 

Längtar verkligen till julen och familjen nu! Har en känsla att tiden springer i väg dessa 4 veckor som är kvar :) 
Lite snö kanske så man får lite julkänsla?! Juldukarna kom fram i förrgår. Adventljusstaken ska dekoreras idag. Lite julbak får det bli till helgen :)

Livet springer!
(Skrev inlägget 00.40 inatt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0