Proteinbars

Fick lov att kolla väderprognosen för kommande dagar för idag regnar det igen :( På torsdag lovar dom soligt så det är bara att hålla ut.

Imorgon åker jag och Johan till Hässleholm för att gå föräldrautbildning om autism. Ska bli väldigt intressant! 

Igår satte jag igång med att göra en till sats med proteinbars, nått som jag tänkt göra innan helgen men allt annat gick före.
Och så lyckades jag bränna chokladen i micron, bara jag som lyckas med det! Så det osar inte gott i köket :(
Körde vattenbad ist för att inte riskera att det skulle sätta smak på chokladen. Så får jag dubbelskrubba i micron!
Så goda, rent livsfarliga!

Kommentarer
Postat av: ida

Åh recept tack! ;-)

2014-05-13 @ 09:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0