Torsdag

Det är inte var dag som man äter lunch innan 10.30 och Julia sover innan 11. 
Fick bli så idag då vi ska till Bvc med Julia kl 14. Dags för 18-månaderskontroll. Nån spruta blir det inte för hon är så pass förkyld och hostig. 
Visst ja, måste leta upp bvc-häftet!

Frågade svärmor imorse om inte Arvid kunde vara hos henne medan vi är på Bvc och det gick toppen. Han mår nog bäst att vara där plus så kan jag fokusera på Julia helt. Kl 11 knackade det på dörren och där står svärmor med kusin Alva. Och dom undrade om Arvid skulle följa med redan då. Klart han ville det och det blev bestämt att han stannar där hela eftermiddagen tills pappa kommer och hämtar honom. Överlycklig kille :)

Har precis plockat undan disk i köket och plockat fram delar av mellanmålet som jag får slänga i Julia direkt efter Bvc så hon är redo för lek på dagis. Är i beslutsångest-stadiet när det gäller kläder till Julia. Det är så mkt faktorer som spelar in och jag vill ju inte att hon blir mer dålig för hon har för lite kläder på sig. Jag ogillar dessa övergångar då man knappt vet vad som blir bäst. Och det är väl det att det sitter i bakhuvudet att man inte själv är där och kan känna efter ifall hon är för varm eller kall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0