Op igen

Över 2 timmar tog det igår på öronmottagningen. Hörseltestet gick bra men han hörde sämre på det örat han har tappat röret så det beslutades att sätta dit ett nytt. Nått som jag har velat sen han tappade det. 
Så nu ska lillkillen sövas igen :( men jag vet att det har gått bra dom andra gångerna men det är inget kul! Johan är fantastisk och har varit med Arvid alla gånger och det kör vi på denna gång också. 
Så det var därför det tog sån tid igår för dom behövde upp på dagop. och prata med en narkosläkare trots vi vet vad som gäller. Jag och Julia roade oss med besök på maxi och äta glass på csk. 
Efter besöket fick Arvid en present för det gick så bra :)
Och självklart valde han en till bil i samlingen. Han verkligen älskar dessa bilar :D


Sa till honom att jag ville ta bild på bilen och då pussar han den :D Så söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0