Ikea

Äntligen kom jag iväg till Ikea igår. Vädret kunde ju varit bättre men det var inget att be för. Styrde bilen in till stan för att hämta upp fina Hannah och sen vidare till Älmhult. Tyvärr fick vi uppleva nått hemskt då jag skulle köra om tre fordon och kommer till den sista och den kör i en jättevattenansamling så det sprutar upp på rutan så man inte ser NÅNTING. Nu var det nån sekund men kändes som evigheter. Tur jag höll bilen rakt så man inte körde in i räcket eller i den andra bilen. 
Upp kom vi och jag fick äntligen min Hemnes byrå!

Får se när jag får tid att skruva ihop den i veckan, alltid en fröjd att ha ordning och reda. 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Älskar min hemnes byrå. Den rymmer så mycket. Dock slapp vi skruva ihop den då vi fyndade den begagnad för 500kr ;P
Vill du ha hjälp kan ja hjälpa dig :)

Svar: Ja den kommer bli toppenförvaring. Jag ska nog sätta mannen i arbete ;P
Hör av mig annars :D
malin

2014-03-27 @ 10:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0