Överraskning

Idag på jobbet så kom "BlomsterDan" in i mejeriet när jag stod och plockade upp varor. Han överlämnade en röd ros och grattade mig i förskott. Söt han är :) Blev uppvaktad av kollegorna i onsdags också, ska visa vilka fina smycken jag fick då, måste ta bild först. Har blivit så uppvaktad så det känns som man är en prinsessa 😍
Sen ber han mig vända mig om och då ser jag världens största bukett med rosor! Tappade nästan hakan!
Om ni bara visste vilken tyngd det är på den :) och avsändare är Mamma och Pappa 💕💕💕💕💕 
Blev så glad att jag knappt kunde hålla emot tårarna. 

Kommentarer
Postat av: Julia

Och jag kunde inte vara med :-( hoppas du gillade smyckena. Och vilka rosor!! Kram Finis!

2014-06-21 @ 08:46:06
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0