Ensam om natten

Ikväll var vi en sväng till J&F och åt smarriga hamburgare och awesome efterrätt. Barna lekte massa och var duktigt trötta, gränsen till övertrötta när vi åkte hem. Skulle aldrig nämnt att Arvid har sovit 2 hela nätter i sin säng utan att ha vaknat, för det har han gjort ikväll. Jaja skönt så länge det vara. Imorse kunde jag till och med ta en dusch i min ensamhet utan att nån vaknade 😃 småbarnsförälders dröm 😜

Mycket trevlig kväll!
Dock så har jag spenderat resten av kvällen helt ensamt. Johan somnade på soffan när jag natta envisa sonen. Och sen har han legat där!
Så jag har filosoferat med att plocka lite och tvättat bl.a. 
Doftar chai latte i hemmet :D

Men nu känner jag att sängen lockar och så får det bli. Godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0