Morgonträning

Klockan ringde 04.45 imorse, men snoozade två ggr innan jag smög upp. På med träningskläderna och iväg till Träningspasset.
Hujedamig vad trött jag var men vaknade till liv efter en lite stund. Blev lite på löpbandet, "trappmaskinen" och lite magträning. 
Får nog ha lite att äta innan så man kanske orkar mera? Får nog testa mig fram. 
Duschat och startat en maskin med tvätt och äter nu frukost i ett helt knäpptyst hus. 
Det är verkligen så skönt att få göra vid sig utan att barnen ropar och river i sånt dom inte får mm.
Men...det hade varit så skönt att krypa ner brevid Arvid, som sover i vår säng, och sova en stund till!
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag går med upp kl 04.50 för att träna. Jag slänger i mig en smoothie som jag gjort kvällen innan. Jag har i kvarg, lite bär, havregryn och protein pulver. Men jag styrketränar på morgonen. Det kan räcka med något lite ifall det är mest kondition men se till att äta när du kommer hem. Men smoothie är nice och går snabbt att hälla i sig. Kan nog hitta mängder av goda recept.
Lycka till och bra jobbat att gå upp så tidigt. Du är inte ensam! 😉💪💪

2014-01-22 @ 12:11:32
Postat av: Malin

Du är grym Hannah!
Men kan det räcka med banan? För sen äter jag frukost direkt när jag kommer hem (keso, ägg, müsli)
Blir det för mkt om man äter en smoothie(kvarg och bär) också innan träningen?

2014-01-22 @ 15:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0