Kör nystart!

Idag får bli en nystart. Är så less på att behöva skriva det, att misslyckas sina mål man satt. Men jag ska fan komma dit. 

Har precis skrivit ner vad jag har ätit idag i en så kallad "matdagbok", förhoppningsvis och vilket jag hoppas inte kommer behöva skriva, är om jag har ätit skräpmat, godis osv. 
Där har man svart på vitt hur dagens matvanor har sett ut. 
Dagens lunch: köttfärssås(160g), kokta rotfrukter, grönsallad.

Det är nog för lite sallad men jag hade inte så mkt i kylskåpet som jag hoppades. 

För att det ska funka måste jag lära mig planera dagarna! Och se till att jag har alla matvaror som behövs! 

2014 ska bli mitt år!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0