Helgen

Helger går fort förbi som vanligt. Igår tog jag en egentur till stan för att göra lite ärenden. Lyckades glömma mobilen så jag fick vända i Nöbbelöv. Sen när jag skulle betala på Kappahl upptäcker jag att jag hade glömt betalkortet i jobbvästen. Bra jobbat Malin. Som tur hade jag tankkortet så jag kunde betala det jag behövde. 

Sen på kvällen bar det av till Jenny för att dricka lite gott och umgås innan det var dags att åka in till stan för att festa på Bånken.
Jag hade en bra kväll med många skratt. 
Idag mår man som man förtjänar så det har inte gjorts många knop här hemma. 

Barnen är i säng och vi vuxna ska sätta oss i soffan och titta på en film. 
Perfekt avslut på denna helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0