Bakslag

Nu när jag går tillbaka ser jag att jag inte har bloggat nån fredagsvägning sen vi fick beskedet. Men det beror också på att det har varit jul och mina föräldrar har varit nere på besök. Det har gått rent åt skogen dessa veckor! 

Nu pratar vi om många kilon extra på dessa få veckor. 
Och speciellt strax efter nyår känner jag en sån stress över detta med att gå ner i vikt så det är skrämmande. Det är en fight varje dag! Men tyvärr så har jag världens sämsta karaktär. Träningen har gått bra nu när förkylningen släppte efter nyår. Men jag äter dåligt, småäter, tröstäter, ja allt!

Är så trött på mig själv! 
Men vad kan man göra mer än att börja kämpa igen?! För jag vill nå mitt mål! 



Kommentarer
Postat av: Jenny

Prova lchf Malin. :) Det tar bort mycket av sötsuget. När ja e hungrig mellan måltiderna så har jag nötter hemma. Mandlar, cashewnötter, valnötter och massor med andra. Så gott och suget eller hungern försvinner :)

2014-01-14 @ 20:24:21
Postat av: Julia

Du klarar det här Malin! Ett glas bubbelvatten sitter fint när sötsuget smyger sig på. Krams

2014-01-14 @ 20:44:39
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0