Ljus i kopp :)

Blir så glad över inredningsprylar. Hade man haft pengar och plats så hade mitt hem varit fyllt till höjden med värmeljushållare, ljusfat och vaser med vackra blommor :) Kommer ihåg att jag lovade att minska på godsaker och köpa bukett blommor varje vecka ist för dom pengarna, höll ett tag. 

I lördags fick jag och Johan en present av Jenny och Fredrik och inget som vi
förväntar oss för vi bjuder på mat. Utan vi är glada för man vill komma :) 
Jenny hade hällt i smälta ljusstumpar i en kopp som köpt på loppis. 
Så söt och det är toppen att återanvända saker! Helt klart nått jag ska testa att göra, ska bara få tillräckligt med ljusrester. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0