Lalandia

Helgen på Lalandia var väldigt trevlig! Barnen hade så roligt i leklandet och äventyrsbadet.





Bilderna ovan är tagna med mobilen och jag kunde inte riktigt skriva in text mellan bilderna så det får bli som det blir. Vi hade hyrt en buss som svärfar körde och Jenny med familj åkte i sin bil.
Arvid satt som ett ljusi början, för det var så spännande med att åka i en stor bil :D
 
När vi hade checkat in besökte vi Monky tonky land och där lekte barnen så svetten rann!
Synd nog togs det inga fler bilder. Kamerans lins immade bara igen så jag struntade i det. Men kul hade vi allihopa :) Vattenrutschbanan åkte jag och Arvid flera gånger. Det gick överraskande bra för arvid att lyssna där inne trots det var hög ljudnivå. 
Hit kan jag tänka mig åka fler gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0