Helgen

Var tar veckorna vägen egentligen?!

Denna helg har varit min jobbhelg, dagpass, så det har inte hänt så mkt här hemma. Igår var vi bjudna till Johans syster för att fira henne för hon fyller år. Så det var hem direkt efter jobbet och duscha och hoppa i kläderna och dra iväg direkt.
 God mat och dricka. Arvid och Julia var så glada över att hälsa på kusin sin :)

Ikväll käkade vi hämtmat tillsammans med Jenny och Kaj. Dom åt Vikings plankstek som det har snackats så mkt om :) Dom var sjukt nöjda, så kanske man testar den till nästa tillfälle.
Efter dom hade gått la Johan Arvid och jag la mig i soffan för att vänta in Johan så han kunde massera min rygg under resten av kvällen. Kan bara säga AJ! 
Den känns inte alls okej :(
Och jag är så jäkla rädd att det ska gå åt helvete snart! 
Det har varit mkt skottning, konkande på ungar, varor! Som tur är ska jag på massages på torsdag, men jag vet inte om jag kommer därifrån, troligen kommer jag ha så ont! 
Hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0