Snart ett nytt år

Trodde och gick inför att 2014 skulle bli mitt år. Men nu när vi blickar tillbaka så är det nog det jobbigaste någonsin. Rent känslomässigt jobbig, utmattande. Märker att jag förlorar mig själv, är inte den jag brukar vara. Och det är en känsla jag inte vill ha. 

Så därför ska jag göra mitt allt för att orka med att stå fast vid mina mål jag vill uppnå. 
Försöka få hjälp med avlastning så jag kan ladda om. Och få tänka på mig själv en liten stund. Vi alla behöver ensamtid då det är krävande med hur det ser ut hos oss. Vårt ena stora mål är att försöka få Julia att kommunicera på nått sätt. 

Nu ska jag fokusera på att göra klart nyårsdukningen innan det är dags för att jobba några timmar.
GOTT NYTT ÅR ALLA 🎇🎆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0