Jul jul strålande jul....

Saknar snön! Här i Skåne är det massa plus grader och regn. Har ingen julstämning men är ändå väldigt förväntansfull. Alltid lika roligt att se barnens reaktion på tomten och alla julklappar. 
Har 2 arbetsdagar kvar och sen har jag en vecka julledigt :) 
Imorse när jag kollade mig i spegeln så bara skrek det trötthet!!! Är väldigt trött men hört av många andra att dom känner detsamma . Antar att det är årstiden. Men det har varit mkt här hemma också. En tuff höst! Känner att jag vill ha nyår över så man kan ta en nystart igen. Bara blicka framåt och lämna det tråkiga bakom sig. 

När Julia sov middag tog jag själv en powernap och ställde larm. Arvid låg brevid och helt plötsligt tar han täcket och bäddar in sig och sen sover han också. 
Nått som typ aldrig sker! Riktigt skönt för oss alla tre. 
Kanske tog extra hårt att protestera mot tandläkaren idag. Besöket gick inte alls. Han gömde sig bakom en stol och ville bara leka tandläkare på mig. Så vi får prova igen i februari igen och håller tummarna att han är mer samarbetsvillig  då. Tandborstningen går bra här hemma nu så vi är inte oroliga men det hade varit bra att pensla på det där lacket. Nu med melonsmak ist för banan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0