Fredag igen

Efter jag hade skrivit inlägget förrgår så var det precis som alla var så trötta så vi lämnade varann ifred. Arvid lekte vid soffan och byggde flygplan med duplo samtidigt som han kollade Jake och piraterna på plattan. Han sa/frågade inte mkt vilket är superovanligt.
Julia lekt på sitt rum och efter lunch somnade hon och jag fick plocka undan disk och sortera reklam ifred. Vilken skillnad! 
Flygplansbygge

Utklädd

Ja du har helt rätt Jenny. Det går upp och ner alla dagar och med att Arvid har den diagnos han har så blir det extra tufft. Det är inget man kunde veta innan. Barn är helt underbara men det är inte dans på rosor. Förstår att ni har det tufft också och vill att ni ska få allt ni önskar ❤️ Vi är oerhört tacksamma för alla nära som ställer upp eller bara visar att dom finns vid oss. Stödfamilj har vi pratat om, många känslor som kommer när man tänker på det. Men absolut ska vi ta hjälp. Extra viktigt om nu Julia också har en diagnos.

Idag har han varit väldigt dum mot julia, slagit henne i ansiktet och hoppade på henne när hon satt i soffan. Så många time-out det har blivit på hans rum den senaste timmen. Jag vill verkligen att han förstår att det han gör ger konsekvenser, det är verkligen inte ok! Julia säger ju inget förrän hon blir ledsen för det gör ont :(
Jag kan inte lämna henne ensam med honom när han fortsätter som han gör.
Idag slutar Johan tidigare pga denna dåliga vecka och ikväll är vi bortbjudna 😃 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0