Snart september

Har varit väldigt dålig med bloggfronten! Trist men förhoppningsvis vänder det. Dagarna springer iväg och det blir ju inte bättre att maken går hemma och väntar på att börja sitt nya jobb och fick i måndags 😍
Njuter verkligen att av att ha sällskap, min älskade karl❤️❤️❤️

Nästan varje dag har jag och Amelie varit ute och gått morgonpromenader, men tyvärr står vågen still och det är så frustrerande. Får nog börja träna mer och med sånt som utmanar kroppen än bara raska promenader. Negativa med detta är att mina knän har tagit stryk och värker om vartannat. Får ta lite i taget så man inte åker på nått skit som varar i all evighet. 

Nu säger jag bara godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Om dina knän tar stryk måste du nog börja träna dom. Att promena mer gör dom inget bra. Styrketräna så du bygger muskler för att lederna ska hålla. Och sen är det egentligen maten maten maten som man ska tänka på
Ifall vågen står still, hur mycket äter du om dagarna? Kan vara så att du äter för lite och då släpper kroppen inte ifrån sig nånting. Är svårt att hitta rätt balans men maten är verkligen a och o. Jag tränar mycket nu men rätt chill med maten, händer inget för mig med.

2014-08-30 @ 07:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0