Frånvarande

Dålig aktivitet men jag måste föra över bilder till datorn så jag kan visa vilket fint bröllop vi var på i Dalarna bland annat. 

Inne i sista semestervecka men får många bonusdagar nästa vecka också :) och på måndag kommer mina älskade föräldrar ner och stannar nästan 1 vecka ! 
Dom senaste dagarna har det gått relativt bra med min nystart 31/7 :) Morgonpromenaderna flödar iallafall, maten är ett kapitel för sig men med planering och lite jävlaranama så ska man fixa det också! 
Borde sova för klockan ringer 05.15 😁 Många tankar snurrar och då är det inte lätt att slå igen ögonen men tröttheten tar över nu......
Trött och osminkad men nu är det fight som gäller👊💪✌️

Kommentarer
Postat av: Julia

Heja heja heja!

2014-08-09 @ 20:54:41
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se
Postat av: Malin

😃 tack Julia

2014-08-10 @ 07:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0