Morgonträning

Har slarvat med morgonträningen dom senaste dagarna, sängen är så jäkla skön och jag är så trött, att känslan att sova vidare har tagit över. Men på kvällen har jag gjort mina hemövningar jag fått från underbara Hannah. 

Men idag fick jag tvinga upp mig(!)
Så 05.30 blev det powerwalking.
Men den blev kortvarig då jag fick chansen att hänga med på spinningpasset som är 6.00 varje morgon. Stammisarna har frågat nån gång innan och nu fick jag ett ryck. Gick väldigt bra men en övning orkade jag inte hänga med på tempot. Men härligt att bli sporrad :)

Så nu är man lagom öm mellan benen ;P hahahah. 
Imorgon ska det verkligen bli kul att få ett litet större minus än dom tidigare veckorna. För maten har jag skött enligt planen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0