Mittiveckan

Imorgon är det en vecka kvar tills jag och barnen kör upp till Dalarna för att fira påsken och pappa :D
Ska bli så roligt!

Här hemma rullar dagarna på och idag ska äntligen barnen till dagis efter 2,5 veckas vab plus mina lediga dagar. Blir en mjukstart med 2h idag.

Ute bara regnar och regnar det :( På förmiddagen körde vi hem till barnens farmor som varit utomlands tills igår kväll. Massa mys blev det.
Julia sover och Arvid tittar Pippi och jag ska ta det sista rycket i köket innan det är dags för mellis. Försökte få Arvid att vila lite men han vägrar. 
Fattar inte att jag alltid ska vara så trött jämt. Kan lätt sova middag jag också :P För två veckor sen försökte jag dricka lite kaffe för att piggna till men jag kommer aldrig gilla den smaken! Blä!
Får hitta nått annat alternativ!

Näh jag får nog gå och tända en eld för fy vad kyligt det är här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0