Varmt

Alltså nu är det varmt igen! Tempen är på 16-19 grader och det är snart november. Det som stör mig är att man blir så rubbad när det gäller vad man ska klä på barnen!
Men man har väl alltid nått att gnälla på när det gäller väder ;P

Igår eftermiddag åt vi mellisen ute och sen tog jag tag i lite trädgårdsfix. Konstigt nog så skulle Julia bara klättra på bord och stolar så man blev avbruten rätt ofta och Arvid vill inte sysselsätta sig själv utan att jag skulle vara med. Tror det kommer ändras efter vad han ska få i 4års present. Nu är det långt dit men ändå :)



Hann iallafall kratta upp alla löv från stora häcken innan det var dags för middag. Johan tog tag i gräsklippningen direkt efter jobbet så nu är det gjort :) 
En tur till tippen får det bli till helgen.
Ja nog har man alltid saker att hitta på! 

Varit sådär seg idag och vill/orkar inte ta tag i nått fast jag har en jättelista som ska göras. Lite nattarbete ikväll kanske?! 

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0