Det är jobbigt!

Livet blir inte alltid som man tänkt sig.  

Men vi får jobba vidare och se vilka verktyg vi måste använda oss för att nå bästa resultat. 
Vill inget annat än det bästa för vårt barn. Men varför blev det så här? 
Alla frågor och den ständiga oron och frustrationen som tyvärr ofta kommer. Det är svårt, jobbigt och man känner sig väldigt misslyckande. Man har nog målat upp en bild att allt ska vara perfekt, man ska ha den perfekta familjen. Men det skiter jag i! Nu är läget som det är och det är är bara att acceptera och gå vidare! 
Men dock kommer inte alla förstå och jag har märk att jag börjar ursäkta mig för hans beteende av det vi tror kan vara. Men det blir lättare när dom vet men....ja jag vet inte? 

Bröt ihop vid lämningen på dagis förra veckan. Det gick inte att dölja det längre. Det jag fick höra ville jag inte höra. Kommer till jobbet grinande och kollegorna står som frågetecken! 
Men dom förstod när jag berättade. 
Hela den dagen gick jag runt med en klump i magen! Ville bara hem. Usch! Vad det är jobbigt!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänker mycket på er och hoppas att ni snart får svar. Du nämner en perfekt familj. Vad är en perfekt familj? Inget som vet egentligen. Det är bara ni själva som kan avgöra det ingen annan. Så länge ni har kärleken i er familj så anser iallafall jag att den är perfekt. Vi är många runt omkring er som finns här för er. Stöttar, lyssnar och bara finns. Glöm inte det! Era små skitungar är bland de goaste jag vet. Helt underbara!! ❤️❤️

2013-10-06 @ 18:43:56
Postat av: Sandra

Det finns inget som är den perfekta familjen! Bara man ger familjen kärlek och omtanke så är allt rätt! De är jobbigt och vi är många som finns här för er. Jag hoppas så att ni får svar och hjälp snart och att du slipper oroa dig och tänka mer på detta. Vi finns här om de är något och du vet att du kan alltid höra av dig om du vill prata eller bara ha en axel att gråta ut på <3

2013-10-06 @ 19:10:55
URL: http://www.kindvall.eu/sandra
Postat av: Julia

Ni ÄR den perfekta familjen! Jag blir så ledsen när jag löser det här.. Fina, underbara Malin! Vad jag önskar att det fanns något jag kunde göra. Du vet att jag håller allt jag har för att ni ska få ett svar så snabbt som möjligt. Ni vet var jag finns. Alltid! Kramar i massor, älskade vänner! ❤

2013-10-07 @ 22:47:15
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0