Natt

Ligger fortfarande vaken medan resten av familjen sover sen länge tillbaka. Kan inte somna då massor av tankar far om allt och inget. Förväntansfull och stressad över att saker ska hinnas göras. Hela veckan har barnen varit hemma från dagis vilket har gett att båda barnen klättrat på väggarna. Och ibland har tålamodet tagit slut. Men förhoppningsvis så är dom helt friska till nästa vecka.

Längtar till den 5:e för då styr jag och svärmor äntligen till Ullared! Jippi! Ska försöka förbereda mig mentalt på att det kommer vara ap-mkt folk. Har aldrig åkt så pass nära jul men huvudsaken är att jag hittar julklappar, så får man åka upp tidigt i vår också ;) Löööv Ullared :D

Som sagt så ska jag försöka koppla ner tankeverksamheten och sova nån timme innan barnen vaknar :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0