Jul i stugan

Åh vad jag längtar till julen i år :)
Tror jag ska ta upp adventstjärnorna redan i mitten av november ;) dom kan man inte få nog av. Och i år har vi bestämt att ha en julgran och en riktig dessutom :) Nu har vi platsen men dock får den stå i uterummet pga Julia och katterna. Plus att mina föräldrar kommer ner en hel vecka. 

Nu på förmiddagen körde jag till optikern för att göra en synundersökning och få domen ifall försäkringen gäller eller inte. Nu var synen nästan helt oförändrad så försäkringen täckte :)
Toppen! En självrisk på 300:- blev det. Så det blev att titta ut nya bågar och sen kunde jag inte låta bli så jag beställde även ett par extra bågar, som skulle kosta halva priset. Så totalsumma blev nästan 1500:- men men jag är nöjd och ser framemot dom extra bågarna för dom är sååå annorlunda mot vad jag har haft ;P

Nu lite lunch i magen innan det är dags att göra ett kvällspass. 


Kommentarer
Postat av: Julia

Är dem chock-rosa tro? ;-)

2013-11-07 @ 16:50:27
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se
Postat av: Malin

Ja kanske det ;)
Kanske hinner få dom nästa vecka :)

2013-11-08 @ 07:38:17
Postat av: Jenny

Älskar doften av gran i huset! Har aldrig haft en plasterna och kommer aldrig ha det heller. Visst, lite glitter hittar man i kattlådan ibland ;P men annars klarar sig granen väldigt bra fast man har 3 katter. :D
Ska bli spännande och se de nya glojärnen :)

2013-11-08 @ 09:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0