Torsdagen 7 mars

Julia slocknade för en stund sen och Arvid är inte långt ifrån det heller. 
Jag har gjort mig klar för säng men sitter uppe en stund till i soffan och ska glo nått på netflix med hjärtat. Har mått pyton och det kom pang boom vid 16. Fick lägga mig och vila få jag hade illamående och frös. 
Fina mannen stängde dörren då både han och Arvid lekte för fullt och diggade dansband ;)
Så jag fick middagen serverad, jättegott men jag åt knappt 1/3. Arvid däremot sträckte upp tallriken och ville ha mer 2 ggr! Man blir så glad att se sina barn äta bra. Så panerad torsk med äggsås får bli en kommande rätt i veckorna.
 
Illamåendet har avtagit tack och lov men ska ändå säga peppar peppar.
Så mycket som går nu så är det så tacksamt att vi har klarat så bra med endast några förkylningar. Det är Julia som fick hemskt virus i halsen i slutet av januari. Nu blickar vi framåt mot ljusare och varmare tider.
 
Godkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0