Sjukstugan fortsätter

Nej här hemma är det fortfarande sjukstuga.....Arvid blir inte bättre med magen och Julia misstänker jag öroninflammation på nu. Hon tokskriker när jag försöker ha henne liggandes i famnen och blir ledsen när jag trycker på ena örat.

Jag är så less och trött på att vårda sjuka barn. Det känns som det aldrig vänder till det bättre. Det liksom kommer nått nytt gång på gång. Min hjärna funkar inte. Hinner inte med det som man måste och vill göra.

Sen på det så har Johan blivit arbetslös men tack och lov så varade bara i 2 veckor :) Nytt jobb i morgon :) Är grymt stolt över honom!

Det hemska är att man vänjer sig alltför fort med att ha honom hemma :P Hade planer att ta tillfället i akt och göra det som behövs här hemma. Men icke sa nicke. Men hellre jobb före A-kassan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0