Hängig

Ja fredagen blev inte som tänkte :( illamåendet kom tillbaka under natten och kunde bara ligga på rygg.
Och på morgon fick jag springa på toa och spy :(

Sen låg jag mesta dels i sängen under hela dagen. Har ingen feber, behövde inte springa på toa mer än då på morgonen, så det är ingen magsjuka jag åkt på!
Tror det har pga nått som fått mig att bara stressa upp mig för och oro mig för. Nått som fick mig att ligga vaken om nätterna. Men jag vet att det är nått jag måste jobba på! Men det är ändå hemskt att hela kroppen reagerar så pga konflikt/rädsla över nått.
Känner mig bättre nu när jag vaknade men jag ska inte ropa hej än.

Dags att gå upp då prinsessan har vaknat och vill ha mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0