Tacokväll

Igår blev en dag som inte mkt hände, fast jag hade planerat det. Får ta det vid ett senare tillfälle. Vi åkte dock till Ica maxi och köpte stövlar till både mig och Arvid. Och sen gick jag förbi en bok som jag bara måste köpa! Så oerhört läcker, färgrik och inspirerande. Sånt gillar jag. Sen vidare till Willys för en snabb storhandling. Ingen av barnen orkade direkt sitta i vagnen. Trötta ab och säkert tagna av värmen.

Sen hem snabbt i med varor och hela familjen behövde duscha innan vi skulle vara hos svägerskan med familj för lite tacomys.
Allt var supergott både mat och dryck, alltid kul att få testa nytt och få nya favoriter :) men dock så var Arvid helt toppad och hade helt stängt av när vi sa till honom. Den där vilan hade han behövt innan!

När vi kom hem så somnade barnen snabbt och både jag och Johan la oss med tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0