Nationaldagen

Grattis Sverige på din dag :)

Glömde ställa klockan igår kväll men jag brukar alltid vakna 5.00. Men inte imorse, kanske för man visste att Johan var ledig? Vaknade iallafall kl 6.00 och låg och funderade en stund om jag skulle bege mig ut på promenaden. Vet att man mår så bra i kroppen efteråt, så det var bara att kliva upp.
Prick 07.00 gick jag och var inte hemma förrän 1,5h senare. Riktigt skönt väder att gå i!
Sen är det så roligt att man har bott här i lilla byn ett tag och ändå upptäcker nytt.
Och det lär bli fler upptäckter på nya sträckor när jag får gåsällskap.


Kommentarer
Postat av: Julia

Symtomen Nellie har är att hon snarkar, gör små korta andningsuppehåll, har svårt att få luft när hon dricker från flaska (var likadant när hon ammades), hon blåser ut luft genom näsan (alltså pressar luften från munnen hårt.. Svårt att förklara men du har säkert hört och sett det någon gång) och när hon är förkyld om så bara lite snorig så "klickar" det uppe i näsan. Ja, listan är ganska lång.. :/ får se vad läkaren säger. Möjligt det är brosket men nu börjar ju även BVC tvivla på det. Kramar

2013-06-06 @ 22:06:55
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se
Postat av: Julia

Dessutom "knorrar" hon ju hela tiden, alltså låter som om hon har tjockt slem som ligger bak i svalget/näsan och trycker hela tiden. Det är så hon låtit sedan hon föddes.

2013-06-06 @ 22:07:48
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se
Postat av: Julia

Gör dig gärna sällskap någon dag! ❤

2013-06-07 @ 07:11:22
URL: http://www.juliaarvidsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0