Måndagsvägning 2

Tre veckor sen startskottet gick, men denna veckan som var har varit usel.
Det kommer väl gå upp och ner hela tiden antar jag.
Vågen visade 0kg denna veckan. Totala är fortfarande -3,2kg.
Midjan -8cm, (kan det stämma på 2 veckor?) 
 
Kom upp när klockan ringde idag iallafall, så morgonpromenad blev det och lite övningar när jag kom hem.
Det är jätteskönt att gå på morgonen, så länge det inte regnar. Kanske man kan stänga regnjackan ordentligt om nån vecka ;)
Ska ge järnet och verkligen försöka få det rätta tankesättet när det gäller vid ätningen. Så kanske kläningen som jag ska ha på bröllopet i augusti sitter bättre :)
 
Nu ska jag ut och rensa ogräs :(
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0