Bakslag

Jag var verkligen taggad i början av förra veckan men sen har man uppehåll nån dag och helt plötsligt är man tillbaka på ruta ett igen :(
Jag både vill och måste göra en förändring. Men fan vad lätt det är att falla tillbaka till det skitvanor man har! 
Nu är det, tack och lov, nästan helt oförändrat på vågen men det står väl inte på förrän det blir mer plus. Men jag ska inte ge upp än. 
Måste hitta ett sätt som får mig att låta bli det som jag inte ska äta och sysselsätta mig med nått som skingrar tankarna från mat och tröstätandet så fort det blir jobbigt här hemma.
Kanske lättare sagt än gjort? Bara ladda om och blanda i lite jävlaranama!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vet precis hur du menar de är ett slag skepp. Styrke kramar å pepp till dig:) kram

2013-06-27 @ 23:16:01
Postat av: Charlotte

Vad tror du om att vi peppar varandra???? Å följs åt och hjälper varandra???

2013-06-27 @ 23:18:00
Postat av: Anonym

Tack Charlotte :) Ja det kan vi absolut göra :)

2013-06-29 @ 11:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0