Ambulanstur

Måndagen blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig.

På förmiddagen lämnade jag Julia hos sin farmor medan jag och Arvid körde till öronmottagningen. Dags för hörseltest efter senaste operation. Och värdet på testet var mkt bättre och vi upplever att han hör bättre och främst att han reagerar väldigt mkt på höga ljud så han blir rädd ibland.
Så nästa besök blir i höst igen. Nu håller vi tummarna att Arvid kommer blomma och talet släpper <3

Efter lite lunch och lek hos svärmor så körde vi hem och hinner inte vara hemma länge förrän Julia hittar en bit plast på golvet och stoppar den i munnen.
Man blir så rädd för man ser hela förloppet att hon försöker svälja den och det tar bara emot. Så jag ringer 112 för min tanke är om den nu fastnar och även river upp i strupen.
Som tur är kan jag lämna Arvid hos grannen. Sen blir vi skickade till barnakuten och sen vidare till öron-, näsa-, halsmottagningen. Under väntetiden där så kräks hon ett par gånger men inget kommer upp mer än massa saliv. Men sen så börjar hon kräkas igen och det kommer hur mkt saliv som helst och upp kommer biten! JAAA VILKEN LÄTTNAD!
Vi väntar in vår tur och dom tittar ner i svalget men ser inget. Skönt att det inte blev nått. Men usch för denna upplevelse!
Tack och lov att det slutade väl <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0